vrijdag, juli 28, 2006

Just My Luck
Buitensoos, volle stempelkaart=vrijkaart, 28072006 (review 09092006)
Het geluk lacht Ashley (Lindsay Lohan) toe in alles wat ze doet. Maar wanneer ze tijdens een gekostumeerd bal de charmante pechvogel Jake (Chris Pine) zoent, lijkt zij haar geluk voorgoed te hebben verloren. Hij daarentegen heeft zich nog nooit zo goed gevoeld. Ze moet hem terugvinden, want alleen door hem te zoenen kan ze haar geluk terugkrijgen....

Ach ja, de nieuwe Superman draaide nog niet en ik wou toch nog voor m'n vakantie naar de film. Dit leek me weer een ouderwets makkelijke romcom waarin Lindsay doet wat ze zo leuk kan (voordat ze het hoog in haar bolletje kreeg en snol werd... bitter-me? nah)

Het is heel erg, maar ik kan me niet meer herinneren of ik 'm heel erg vreselijk vond. Totale cliche-film natuurlijk met een jongen die het net niet helemaal had. (Het is geen toeval dat er in alle publiciteitsfoto's maar 1 frontaal shot van hem te vinden is) Het verplichte hinderkind (a.k.a. de komische noot) was gelukkig niet zo irritant als gebruikelijk in dit soort films, maar verder is het te voorspelbaar. If I remember correctly:-p