vrijdag, februari 27, 2004

Something's Gotta Give
Minerva-dinsdag, De Kroon, 10022004
Met Jack Nicholson getypecast als oude man die alleen op jonge meiden valt en Diane Keaton als de moeder van zijn laatste verovering, die hem niet zo ziet zitten als vriend van haar dochter.... Hij viel tegen, er zaten twee scenes in die ik zo ongeloofwaardig vond dat ik helemaal uit het verhaal raakte. Ik las een goede review in de Revu, die krijg je van mij, na het verhaal van de film en een opmerking over het spel van Keanu Reeves (die de jonge dokter speelt die verliefd is op Diane, ehm... nou ja, hij acteert idd als vanouds;) vervolgt het artikel met 'Gelukkig zijn de meest grappen wel besteed aan het vecht-stel Nicholson en Keaton die uiteraard langzaam naar elkaar toe groeien. Voor wie kiest Keaton? [Regisseur] Meyers (What Women Want) durft zelf helaas geen keuze te maken en scheept ons nogal laf met twee eindes op - alsof je naar de dvd met een alternatief slot zit te kijken.' Ik raad de film alleen aan m'n moeder aan;)

Labels: