donderdag, maart 25, 2004

Honey
Sneak 313, Buitensoos 22032004
Inderdaad -zoals de advertenties roepen- veel rap en dans met daarbij in de hoofdrol Jessica Alba (fyi tv-personality van Dark Angel) die ontdekt wil worden als danster in rapvideo's... (want dan heb je het gemaakt, weetjewel) Voorspelbaar, zelfs beetje pretentious youth-culture movie maar met een hartje, want natuurlijk komt Jessica erachter dat ambitie niet zaligmakend is, maar dat je naast een carriere ook vooral aandacht moet hebben voor de minderbedeelde (ghetto) medemensjes. Dat laatste heb ik niet zelf gezien, want na een kwartiertje wist ik het wel en heb ik het pand verlaten. De kleine meiskes achter mij (die ondanks de altijd als 16+ gepresenteerde Sneak waren binnengelaten, wat me had moeten waarschuwen really;) vonden het geweldig, en voor meiden van een jaar of twaalf is het misschien allemaal nog wel interessant, maar dit eigentijdse sprookje was aan mij niet besteed.