maandag, mei 24, 2004

The Prince & Me
Sneak 322, Buitensoos, 24052004
Normaal gesproken schrijf ik pas een review in m'n blog bij nadat ik 'm aan Jelle heb gemaild, maar aan deze troep wil ik geen mailtje verspillen. Ben tot de pauze blijven zitten, dat was eigenlijk al te lang, maar ben helaas te beleefd om voor mensen langs te lopen (fyi ongeveer tien à vijftien man in de zaal) Cliché-verhaaltje over (amerikaanse) studente die hard moet werken om haar studie te bekostigen en ondanks dat ze geen tijd heeft voor 'de liefde' toch valt voor een (deense) prins die een uitwisseling naar haar universiteit heeft geregeld omdat hij dankzij ranzige snollen-filmpjes denkt dat alle meiden in Wisconsin (?) gaarne hun borsten tonen aan hitsige knullen. Zij helpt hem met scheikunde, hij weet veel van Shakespeare lessen (want 'prince of Denmark'--> Hamlet, geddit?) en dat is handig, want zij is een echte bèta en is slecht in de verplichte les letterkunde. Dus zij wordt minder studiehoofd, hij leert gewone, echte mensen kennen, bla-bla-bla en toen was het gelukkig pauze en kon ik naar huis, pfffff.