vrijdag, februari 27, 2004

[The] School Of Rock
Sneak 306, Buitensoos 02022004
Net terug van de laatste Sneak, ik ben weggelopen na give or take drie scenes... 't drama was 'The School Of Rock' met Jack Black die zich voordoet als inval-leerkracht om geld te verdienen en ondertussen een rockster hoopt te worden. Ik las net even de samenvatting op imdb en inderdaad '[he] tries to turn his class into a rock band.' Zover heb ik het niet gezien, maar ik vermoedde dus al dat het daar op uit zou draaien. Het was slap, niet grappig, voorspelbaar, zielig, sneu, kortom ERG. Zelf Joan Cusack kon de boel voor mij niet redden als hoofd van de school (die -pfff en hahahaha- niet eens meteen doorheeft dat Jack he-le-maal geen leraar is) En de knul/meid-combi Beavis en Butthead achter mij maakte het er niet beter op. Life is too short, so I decided to go home;) WTF is wrong met alle reviewers: this movie SUCKS!!!

Labels: