maandag, augustus 30, 2004

De Dominee
Sneak 333, Buitensoos, 30082004 met mams
Not too bad, maar kon niet echt meeleven met verhaal of personages, ik ben nl niet zo'n crimineel typje;) En het time-frame van het verhaal was erg wazig, als je begint met jaartallen in beeld, houd dat dan ook een beetje bij, is wel zo duidelijk. De laatste scenes in het hotel hadden eigenlijk maanden moeten duren geloof ik, maar leken nu bijvoorbeeld nog geen week bij elkaar. Met de personages kon ik me niet echt identificeren, maar uiteindelijk kwamen ze wel min of meer geloofwaardig over (als je even over herkenning van andere films en series heen stapt, ik bedoel: Cas als sukkelbroertje, wie gelooft dan nou?;) De dialogen waren niet zo zeer onverstaanbaar (altijd lastig in je eigen taal), als wel onverklaarbaar: waarom volzinnen in de stijl van Het Wassende Water. Wie praat er zo? Niemand die ik me uit de laatste twintig jaar kan heugen.
Geen onaardige film, maar het was niet zo verrassend (goed) als Lek of Van God Los.