maandag, augustus 16, 2004

Stepford Wives
Sneak 331, Buitensoos 16082004 met mams
FYI: Sneak 330 heb ik gemist i.v.m. bezoek aan Londen, dat was 'The Chronicles of Riddick', waar ik nog niet zeker van ben of ik die wil zien. (misschien dat Judy me nog over de streep weet te trekken, maar voor Vin hoef ik niet persé;) De Sneak van vanavond had ik al gezien tijdens genoemde bezoek aan UK, maar was geen straf om nog een keer te zien. Review is al aanwezig dus, maar bij herziening vielen mij toch wat hinderlijke missers meer op dan de eerste keer. 't Blijft een aardige film en ik blijf ook wel bij mijn semi-aanbeveling, maar misschien kan iemand mij de technische achtergronden van het verhaal uitleggen? Er zaten toch wel wat mankementen aan het geheel.... de overgang van Nicole na een hartig gesprek met manlief is wel erg abrupt en ongeloofwaardig (zelfs binnen het kader van het verhaal: okay, geen zwarte kleren is een optie, maar om dan meteen met een strik in je haar te gaan stoffen is wel erg overdreven). En het allerirritantste vond ik de grappige maar onbegrijpelijke uitleg van de methode tot verandering van de vrouwen. Christopher was hilarisch in het instructie-filmpje, but it didn't make any sense! Heb jij een goede uitleg na het zien van de film? Die is van harte welkom! En anders ga ik binnenkort het boek wel opnieuw lezen, misschien dat dat duidelijkheid kan verschaffen:)