zaterdag, december 03, 2005

Just Like Heaven
Sneak 389, Buitensoos 28112005
I.t.t. Preview-reviewer zag ik wel chemistry tussen Reese Witherspoon en Mark Ruffalo. Helaas had ik achter mij links en rechts -dus in surround- kwekkende mutsen zitten. En vond een aantal heren op de achterste rij het nodig om voortdurend te geiten. ('Ehw, romantische film, getsie, wij zijn stoere mannen' Yeah, whatever, wees een vent en ga weg, sukkels). Ook de grote hoeveelheid microfoons in beeld werkte niet echt mee en toch vond ik het wel een fijne film. Die Mark wordt elke keer dat ik 'm zie leuker en Reese is eigenlijk altijd in haar element. Hier komt ze terug in haar appartement om te ontdekken dat er een knul in is getrokken die verdorie niet eens onderzetters onder z'n glazen gebruikt, op haar tafel notabene!. Ze weet echter niet dat zij degene is die er niet meer thuishoort. Dankzij een auto-ongeluk is ze aan gene zijde terecht gekomen, maar het duurt even voor ze dat door heeft. Samen met Mark probeert ze erachter te komen wat er precies aan de hand is. Meer diepgang dan je misschien op het eerste gezicht denkt en best leuk. Niet echt verrassend zoet einde (zelfs die doos linksachter mij zag het aankomen) maar dat neem ik voor lief met zo'n leuk stel.