vrijdag, februari 27, 2004

Stuck On You
Sneak 307, Buitensoos 09022004
Ik hoopte op iets cultureels after last week's disaster 'The School Of Rock', which SUCKED BIG TIME (maar daar hebben we het niet meer over)! Toen de titelrol begon, moest ik een huivering onderdrukken, maar 'Stuck On You' viel me mee, niet vol platte humor, wat ik uit de trailer en poster had begrepen, maar gewoon een hier en daar grappig verhaal. Het einde was enigzins abrupt, alsof het geld op was of alsof iedereen weer gewoon aan het werk moest... Cher is heel erg eng in close up (ze heeft volgens mij dezelfde plastic surgeon als Michael Jackson en Mickey Rourke... en volgens mij dezelfde afwijking, die distortia nogwat, waarbij je dus een vertekend zelfbeeld hebt) Anyway, ik ben dus tot het einde gebleven, heb zelfs nog het hartverscheurende dankwoord van een van de bijrolspelers gezien. Film is overigens missable: voor fans van T'sSAM of andere more hideous films van de Farelli-broers is ie mi niet grof genoeg, voor de rest is het een niet interessant gebeuren...